Parse

یکشنبه عصر، محمد زنگ زد که برویم برای ثبت‌نام پارسه. توی دو ساعتی که وقت داشتم فقط صدهزار تومان پول توانستم آماده کنم. ساعت 7 طبق قرار توی پارسه بودیم، من و ده دوازده نفر دیگر از بچه‌های ورودی 81. فکر کنم 50 دقیقه‌ای مشغول التماس و مخ‌زنی مسئول مربوطه بودیم تا پول جزوه‌ها را از ما نگیرد. آخرش هم موفق نشدیم، به هر حال زور آن‌ها بیشتر بود! چند نفری همان شب ثبت‌نام کردند ولی بقیه تصمیم گرفتند بیشتر در موردش فکر کنند.

ظهر دوشنبه با محمد تماس گرفتم که ببینم آخرش چه کار می‌خواهد بکند. باورم نمی‌شد که در حال نوشتن چک جزوه‌ها بود! من هم که از شب قبل عملیات دریافت بدهی‌های آخر ماه رو شروع کردم و صبح هم با دست پر از بانک آمده بودم گفتم که میام و ده دقیقه بعد هم دو نفری توی پارسه داشتیم ثبت‌نام می‌کردیم و آخرین جزوه‌هایی که از نرم‌افزار مانده بود رو می‌بردیم. همان‌جا به محمد گفتم که خیلی آدم‌فروشیم. به خانم‌های مسئول ثبت‌نام هم گفتم که اصولا ورودی‌های 81 متفاوتند. ما همه با هم دوستیم ولی فقط همدیگه رو تحمل می‌کنیم. خندیدند.

حالا هم بدانید و آگاه باشید که بعضی‌ها دندان تیز کرده‌اند برای آن لپ‌تاپ‌های کذایی که پارسه به نفرات برتر هر رشته می‌دهد. خدا به خیر بگذراناد!

پ.ن: این سایت پارسه یک افتضاح در طراحی محسوب می‌شه. یادم باشه بعد از کنکور بهشون پیشنهاد طراحی و برنامه‌نویسی سایت بدم.

یک پاسخ to “Parse”

  1. حمزه Says:

    الکی خودت رو به کوچه علی چپ نزن.

پاسخی بگذارید

