Second

تست کردن wordpress.com و Windows Live Writer یک چیز است و دوباره شروع کردن یک چیز دیگر. می‌خواستم دفعه بعدی که شروع می‌کنم در سایت شخصی خودم باشم جایی که نقشه‌های زیادی برایش داشتم. بعد به این فکر کردم چرا باید پیاده‌سازی چیزهایی که همین حالا هستند و استفاده‌شان هم رایگان است وقت و هزینه صرف کنم؟ دلیلی نبود.

سراغ زندگی دیجیتال نرفتم تا آن بیست ماه هم خاطره بشود مثل بقیه خاطراتم و وردپرس را انتخاب کردم به این خاطر که نمی‌خواهم خودم را درگیر گرفتاری‌های وبلاگ داشتن کنم. وردپرس امکان تغییر قالب را محدود کرده چون اینجا دیگر دغدغه شکل و رنگ وبلاگ نیست.

عناوین را هم بیشتر از این جهت انگلیسی انتخاب می‌کنم تا لینک درستی داشته باشند. حیف که Windows Live Writer‌ فعلا این قابلیت کد پست (post slug) را پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن باید بدانید با وجود اینکه به‌خاطر ADSL همیشه آنلاین هستم ولی به‌روزشدن اینجا زمان‌بندی مشخصی ندارد پس ممکن است باز برای مدتی چیزی ننویسم. شخصی بودن نوشته‌ها هم بیشتر به چشم خواهند آمد چون تا چند ماه زمانی برای نوشتن یادداشت‌های تخصصی نیست.

این لینک‌های del.icio.us هم که این گوشه می‌بینید هم مرتب آپدیت نخواهند شد ولی لااقل لینک‌های تخصصی جالبی بینشان پیدا خواهید کرد. خب این هم از دومین پست.

یک پاسخ to “Second”

  1. سلام زندگی دیجیتال! « Hyper Web Says:

    […] کنم در این وبلاگ نخواهد بود. وقتی دوباره شروع کردم هم گفتم که زندگی دیجیتال به خاطره‌ها پیوست ولی امروز دوباره […]

پاسخی بگذارید

