Da Vinci Code Tour

پیشتر در مورد راز داوینچی نوشته بودم. امروز در Google Earth عبارت تور راز داوینچی توجهم را جلب کرد. این فایل kmz مجموعه‌ای از مکان‌های معرفی شده در کتاب را در خود دارد. این عکس هم مربوط به هرم موزه لوور است.

پ.ن: یکی از بهترین خاطره‌هایی که از حضور در اماکن مذهبی دارم مربوط می‌شود به چند سال پیش که همراه خانواده به کلیسایی در اصفهان رفته بودیم. متاسفانه کشیش آن روز در کلیسا نبود ولی خادم کلیسا با مهربانی و گشاده‌رویی از ما استقبال کرد و به سوالات من و پدرم پاسخ داد. دست آخر هم یک عکس یادگاری از ما گرفت.

همان‌طور که می‌دانید کتاب و فیلم راز داوینچی به خاطر توهین به مسیحیت در ایران و بعضی کشورها ممنوع شده. من که هم کتاب را خواندم و هم فیلم را دیدم بیشتر به جنبه تاریخی و رمز‌آلود بودن اثر توجه کردم. خیلی دلم می‌خواست فرصتی ایجاد می‌شد تا می‌رفتم به یک کلیسا و از یک دوست مسیحی می‌خواستم تا با صرفنظر کردن از نظرات واتیکان، کتاب را بخواند و نظرش را بگوید. در ضمن ترجمه فارسی کتاب راز داوینچی را آپلود کرده‌ام اینجا.

پاسخی بگذارید

