Seven: Posts

اولین یادداشت از سری یادداشت‌های هفت، به هفت پست از هفت وبلاگ اختصاص دارد که موقعی که می‌خواندمشان به نظرم جالب آمدند. البته هیچ ترتیب خاصی ندارند.  

کافه ناصری:

توی کامنت‌دونی یکی از دوستان وبلاگ‌‌نویس دیدم که  یک وبلاگ‌نویس دیگر آمده کامنت گذاشته : من یک ماهه شما را لینک داده ام اما شما ….؟؟!!!فکر کردم امروز فرداست که برای لینک گرفتن شر خر بفرستند سراغ آدم!… 

مریم مومنی:

بعد از ظهر می خواستم بخوابم، کارگرهای ساختمان پایینی پتک می کوبیدند. تلویزیون هم روشن بود. کم مانده بود زنگ بزنم بهشان و بگویم بیایند و یکی هم بکوبند اینجا.

و به مغزم اشاره کنم.

لولیان:

وقتي حالتان خيلي خوب است ، و به قول معروف كبكتان خروس مي خواند…چه مي گوييد توي دلتان؟
من يك جمله…خدايا به من رحم كن ! ياد آن لطيفه معروف مي افتم : خدايا منو نخور!
راستش وقتي حالم خيلي خوب است ، از آن صد چله بزرگي كه قرار است پشت شب يلدايم بيايد، مي ترسم! حالا كه زيادي حالم خوب است و اصطلاحا راه مي روم و قر مي دهم و بشكن مي زنم…مدام با خودم همين را مي گويم : خدايا چه نقشه اي داري براي من؟ خدايا به من ، به ما رحم كن!

از زندگی:

ای خدا ! چی می‌شد اگه دیوار ما رو اینقدر کوتاه نیافریده بودی!

لنیوم:

این هم توضیح استاد گرامی ‌ما در راستای نیرو:‌

خوب بچه‌ها، همان‌طور که می‌دانید F همان d(m.v)/dt است که نیوتن آمد و گفت که این m ثابت است و می‌توانیم از دیفرانسیل بیرون‌اش بیاوریم، اما بعدا انیشتین آمد و به نیوتن گفت بیلاخ (!!!) این m ثابت نیست! ….

کپ کردم وقتی وسط کلاس دانش‌گاه از جناب استاد چنین چیزی شنیدم!!!

جادی:

پشتیبان (backup) لعنتی رو هم همین امروز بگیر ! فردای لعنتی همیشه فردای روزی است که همه چیز از دست رفته !

جوتی:

اممم. زیاده عرضی نیست.

توضیح: در این وبلاگ نوشته‌هایی که برچسب Seven می‌خورند:
اول. حتما هفت تا آیتم مرتبط به یک موضوع را شامل می‌شوند.
دوم.هر دفعه درباره یک موضوع متفاوت هستند. مثلا ممکن است یک روز درباره عجایب هفت‌گانه بنویسم و روز دیگر درباره فیلم Seven‌ و هفت گناهی که در آن مطرح شده.

یک پاسخ to “Seven: Posts”

  1. mehdiVK Says:

    بسیار جالب بود مخصوصا بخش لنیوم . البته جای تعجب ندارد وقتی استادی در راهرو های طبقات دانشگاه به دانشجوی دختر را آتیش پاره صدا کند و سر کلاس از خفه شو و … به مراتب زیاد استفاده کند تعجبی ندارد .

پاسخی بگذارید

